Subject: FW: Meeldetuletus: toetuse kasutamise aruanne
From: "JM info Shared MB"
To: "JM info Shared MB"
Date: Mon, 29 Jan 2024 08:30:22 +0200

From: Erika Lilleorg <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >
Sent: Saturday, January 27, 2024 10:01 PM
To: Katrin Välimäe <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Subject: Re: Meeldetuletus: toetuse kasutamise aruanne

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Lp Katrin Välimäe

Saadan toetuse aruande vormi. Töö jätkub 2024. aastal ja raamat peaks 
valmima aasta esimesel poolel.

22.01.2024 seisuga on kasutatud toetuse summat kolmes osas

1) 31.05.23  Aldo Kals 265.60;   Maksu ja tolliamet  178.52

2) 30.09.23  Aldo Kals 265.60;  Maksu ja tolliamet  178.52

3) 28.12.23  Aldo Kals 199.20; Maksu ja tolliamet  133.96

Lugupidamisega

Erika Lilleorg

 <https://www.avast.com/sig-email?utm_medium=email&utm_source=link&utm_campaign=sig-email&utm_content=webmail>

Viirusevaba 
<https://www.avast.com/sig-email?utm_medium=email&utm_source=link&utm_campaign=sig-email&utm_content=webmail> 
www.avast.com

Kontakt Katrin Välimäe (<[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >) kirjutas kuupäeval R, 19. jaanuar 2024 
kell 13:18:

Austatud Erika Lilleorg

MTÜ Uduvere Selts sai 2023. aastal toetust Justiitsministeeriumi kantsleri 
16.03.2023 käskkirja nr 11 ja Teie 27.04.2023 nõustumuse alusel sõlmitud 
toetuse lepingu alusel summas 5 000 eurot. Palun saadud toetuse kohta 
esitada allkirjastatud toetuse kasutamise aruanne. Aruandes tuleb 
kirjeldada, milliseid tegevusi ja millal on tehtud ning millised on olnud 
tulemused ja kõrvalekalded algselt planeeritust. Kui toetuse kasutamine 
jätkub 2024. aastal, siis palun märkida, mis summas on MTÜ Uduvere Selts 
2023. aastal saadud toetust kasutanud.

Kui toetus on 2023. aastal täies mahus ära kasutatud, siis esitage ka 
toetuse sihtotstarbekohase kasutamise kinnitus (16.03.2023 kantsleri kk nr 
11 lisa nr 4). Lisasin vastavad vormid e-kirja manusesse.

Aruanne palun saata aadressile [email-masked] <mailto:[email-masked]>  või 
[email-masked] <mailto:[email-masked]> .

Lugupidamisega

Katrin Välimäe

Finantsanalüütik

Justiitsministeerium

57704353

www.just.ee <http://www.just.ee>